Co dla małego podróżnika pod choinkę?

Uwielbiam czas przedświątecznej zadumy. I choć nie przepadam za panującym ciągłym mrokiem, chłodem i wilgocią, to atmosfera najcieplejszych świąt w roku wygrywa z niesprzyjającą pogodą. A co jest według mnie najfajniejsze? Obdarowywanie bliskich osób szczególnymi upominkami. Zawsze zajmuje mi to sporo czasu.



I tak w tym roku postanowiłam, że prezenty dla moich córek będą miały temat przewodni - PODRÓŻOWANIE :)

1. Podróżownik/ mapy/ globus
rzeczy, które rozbudzą jeszcze bardziej ciekawość malucha do poznawania miejsc, w których jesteśmy bądź zmierzamy w niedalekiej przyszłości i pomoże w utrwaleniu informacji o nich.


Źródła od prawej:
  1. Podróżownik, mac.pl
  2. Mapy. Obrazkowa podróż po lądach, morzach i kulturach świata, ceneo.pl
  3. Atlas świata dla dzieci, empik.pl
  4. Atlas świata dla dzieci. Czy wiesz... co, gdzie, jak?, ceneo.pl
  5. Globus interaktywny, bazarek.pl
  6. Globus kuliste puzzle, ceneo.pl

2. Podręczna torba
aby dziecko już na etapie pakowania rzeczy na wyjazd wiedziało, że ma coś do powiedzenia. Uczy to również odpowiedzialności i wiadomości o miejscu, które chcemy zobaczyć . Jaką odzież trzeba ze sobą zabrać.


Źródła od prawej:
  1. Walizka na kółkach, mojawalizka.pl
  2. Walizka Scoot, lotaro.pl
  3. Walizka Trunki, lotaro.pl
  4. Walizka na kółkach, mądreszkraby.pl


3. Pierwszy aparat
dla upamiętnienia ważnych chwil na wyjazdach. Dziecko będzie mogło poczuć się pełnowartościowym odkrywcom i swoimi oczami będzie mogła nam pokazać jak widzi podróżowanie

Źródła od prawej:
  1. Aparat cyfrowy VTECH Kidizoom, ceneo.pl
  2. FUJJFILM INSTAX MINI, ceneo.pl
  3. Aparat kraina lodu, delis-sklep.pl


4. Śpiwór
zawsze się przyda na wyjazdy. Praktyczny prezent, który możemy przerodzić np. w wymarzony śpiwór księżniczek!


Źródła od prawej:
  1. Śpiwór mumia, kochamymeble.pl
  2. Śpiwór - materac dmuchany z pościelą, kochamymeble.pl


5. Podręczne gry 
które nie zajmują wiele miejsca. umilą nam jazdę samochodem, samolotem czy przystanki na obiad. Tak np. UNO, bierki, podręczne gry planszowe


Źródło od prawej:
  1. UNO, smyk.com
  2. Dobble Kids, mamagamma.pl
  3. Gra Rodzice kontra dzieci, ceneo.pl
  4. Fantastyczne gry logiczne, sklep.czuczu.pl


6. Termos, pojemnik na przekąski
Ten pomysł podała mi moja córeczka, tworząc list do Świętego. Od taka drobnostka, a ile możliwości


Źródła od prawej:
  1. Pudełko śniadaniowe ZOO SOWA, bobomio.pl
  2. Termos obiadowy, pl.aliexpress.com
  3. Termos, pl.aliexpress.com

Mam nadzieję, że udało mi się pomóc osobom, które mają problem z pomysłem na prezent. Bo ja szczerze mówiąc z roku na rok mam coraz większą zagłostkę :))). A, że uwielbiam patrzeć jak moje dzieciaki rozrywają kolorowy papier i rozpakowują niespodzianki dopasowane specjalnie dla nich, to nie uważam tego czasu za stracony ;))

Komentarze

  1. Do podróżnych gier dorzuciłabym jeszcze "Car Cards" z Trefla, ostatnio nie ruszamy się bez nich z domu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za podpowiedź, sprawdzone gry są najlepsze ;))) NA pewno przy najbliższej okazji skorzystam :)

      Usuń
  2. U nas w temacie podróżniczym sprawdził się kompas i lornetka, ale może to dlatego, że chłopiec ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno troszkę tak, ale myślę, że moje łobuziary nie narzekałyby gdyby taki zestaw dostały :)

      Usuń
  3. Podobają mi się praktycznie wszystkie pozycje z wymienionych przez Ciebie :) Ja generalnie problemu nie mam z prezentami, a lista dla Anieli zawsze jest dłuższa niż budżet na upominki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam :))) Ach, że to wszystko tyle kosztuje :)

      Usuń

Prześlij komentarz